Länge sen

Det blir inte mycket bloggat just nu. Tiden räcker inte till allt. Några enstaka gemensamma semesterveckor räcker inte långt. Speciellt inte då jag kom att jobba vissa dagar mitt i allt.

Men vad har vi då gjort och vad har hänt sedan sist?

Jag ägnar denna veckan åt att åka bil ca 16 mil om dagen, jobba långa dagar...och inte mycket mer. Eller lite annat - igår var jag och åt middag på en trevlig uteservering tillsammans med tre vänner. En vän som jag bor granne med och träffar ofta. En som jag knappt träffat alls under de senaste 6 åren. Och en som det nog var över 10 år sedan jag sist träffade. Kul att ses var det. :)

Ikväll är jag ensam hemma med A. Maken och de två äldsta barnen är på en minisemester, en övernattning i tält på en närbelägen campingplats. Säkert mysigt. Jag har jobbat sent, och ska jobba tidigt imorgon men det har gått ändå tack vare att mina föräldrar varit med A den tiden vi alla varit på vift. Och stått med bil till maken då jag behövde vår familjs enda bil i jobbet.

Annars så är det varmt och kvavt som vanligt. 27 grader kl 17 idag. Detta måste vara den varmaste sommaren på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0