Ett tecken från högre makter?



Jag har i snart ett år haft ett stort sug efter en ny kamera. Vet precis vilken jag vill ha och ar imponerad över att jag lyckats motstå så lange.

Senaste tiden har suget ökat då vår nuvarande kamera börjat rackla (den går inte alltid att slå på utan visar bara olika felmeddelanden så man får slå på och av massor med gånger innan man kommer igång = INTE kul. Speciellt inte då man fotar barn.

Och i morse kom droppen. Jag hade riggat upp stativ och grejer i sovrummet (skulle fota en sovande Alva i halvdunkel) för att sen upptacka att kameran inte ville gå igång (förran A vaknat). Då blev suget efter ny kamera sjukt stort. Och jag började fantisera om butiker i narområdet som har kameror tillgangliga typ NU. Typ Expert i Luleå (en stad som jag ska besöka i helgen).

Ett par timmar senare damp det ner ett mail från Expert om 10% rabatt hela helgen. Det måste vara ett tecken från högre makter?? Som sager att jag ska köpa kamera? Visst?? :)

Eller oxå inte. För om det var det så borde de högre makterna samtidigt ha skickat hit en trissvinst eller något liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0