Fullt upp

Det är mycket nu. Igen.

Förra veckan:
Jobb. Ledighet med barnen. Simskola för äldsta dottern. Tandvärk. Tre tandläkarbesök. Ett besök i grannstad för fyraårskalas. En stor och trevlig fest - med efterföljande städning. m.m.  m.m.


Festen var tänkt som en överraskningsfest för mig, men som tur var insåg maken att jag INTE är typen som uppskattar sånt ens lite, så det blev en vanlig fest istället. Arrangerad av maken som till sin hjälp hade bl.a. en av mina kompisar. En riktigt lyckad fest blev det iallafall, maken visade sig vara en bra festfixare. Och dagen efter hade vi tur. Mina föräldrar var snälla och tog med de två äldsta barnen till skogen och bjöd dom sen på fläskpannkaka hemma hos dem - för att sedan avsluta med att ta med barnen på besök hos min farmor. Det var skönt - lite enklare att städa festlokalen med bara ett barn, och dessutom mer vilosamt att bara umgås med ett barn när vi var lite trötta efter en sen kväll. :)

Den här veckan känns lugnare. Ledig idag, jobb resten av veckan. Ingen tandvärk och förhoppningsvis inga tandläkarbesök. INGA planer för helgen. Skönt. Hur trevligt det än är med kalas och fester och annat så är det skönt att ta det lugnt ibland oxå. Man behöver det. :)

Bilden föreställer den fantastisk fina tårtan som bjöds på på fyraårskalaset. Och god var den oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0