Sommaren så här långt

Det har inte blivit mycket bloggat på senaste tiden. Men här är en snabbresumé av vad vi gjort i sommar så här långt.
 
 
Vi har firat midsommar. På samma festplats som vanligt. En udde där jag firade även som barn.
 
 
Vi har besökt svärföräldrarna där vi bland annat njutigt av god mat i deras fina uterum.
 
 
 
Tillsammans med svärföräldrarna har vi även varit på kusinträff (barnens farmor och hennes kusiner). På platsen för träffen fanns en strand där barnen ägnade sig åt stenkastning i vattnet.
 
 
L har byggt en hund tillsammans med sin morfar. Hunden tog hon med på vår Stockholmsweekend där den fick pryda hotellrummet.
 
 
I Stockholm besökte vi bland annat Gröna Lund.
 
 
 
Och Naturhistoriska där bland annat dessa kloka ord fanns att läsa.
 
 
 
Sommaren har inte varit så varm, men något bad har det blivit iallafall.
 
 
 
Vi har tillbringat en hel del tid på mina föräldrars mysiga gård.
 
 
 
Där det bland annat finns en "äng" med roliga gångar att springa runt i.
 
 
 
Vi har varit på utflykt till Rödbergsfortet.
 
 
 
Ett lite skräckblandat besök för vissa...
 
 
 
Vi har städat. Och barnen har passat på att mysa i madrasser som legat ute på vädring.
 
 
 
Vi har träffat barnens söta lilla kusin, S.
 
 
 
Det har varit några riktigt fina sommarkvällar med strålande sol äver älven.
 
 
 
Vi har blivit bjudna på fantastisk BBQ av min bror och hans sambo. Köttet låg i grillen hela dagen.
 
 
 
Vi har firat lilla E som blivit fyra år.
 
 
 
Jag har sprungit en och annan runda.
 
Det var en sammanfattning av sommaren så här långt. Hoppas hinna med fler roliga saker oxå. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vilken härlig sammanfattning av sommaren!

Underbara bilder.

Måste bara fråga, var hon kommer i från?

Själv bor jag i Skellefteå.

// Anna

2012-11-15 @ 20:01:24
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0