Förrådsrensning

Efter flera dagars arbete har jag nu renstat och städat hela vårt förråd. Från golv till tak. Alla lådor är genomgångna. Mycket har kastats. En del saker ligger i en hög för vidare transport till kallvindan. Andra saker ligger i en hög för vidare transport till garaget. Resten har sorterats och ordnats. Nu är det synd om den som lägger något på fel ställe. ;)

Det är verkligen tur att förrådet nu är i ordning. Alla vet ju att det är viktigt det är för nyfödda bebisar att det inte finns stökiga förråd i huset. Eller inte... ;)

Men det är lite lustigt att man (iallafall jag) alltid får ett enormt sug efter att ordna, katalogisera, rensa, sortera osv  så här i slutet på graviditeten.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det tycker jag med! Att du orkar!!!

2010-04-29 @ 20:56:52
URL: http://asaleh.blogg.se/
Postat av: M

Det är inte alltid jag håller på och sorterar och rensar och städar hela dagarna, men jag blir alltid lite överenergisk just i slutet på graviditeter. :)



(Har enormt lätta graviditeter - typ inga krämpor alls)

2010-05-02 @ 12:09:01
URL: http://minareflektioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0