ICA är ganska träffsäkra ibland

Idag kom ICA´s kundtidning "buffé" med posten och med den fanns sådana rabattkuponger på "varor du brukar köpa" som ICA använt sig av under senare tid.

Jag måste säga att de träffade ganska rätt den här gången.

Ädelost från Kvibille - Jag köper ganska ofta ädelost och just Kvibilles är min favorit.

Selection, kakor - Jag köper nästan aldrig kakor - som mest blir det lite ballerina ibland. Men just dessa kakor från ICA´s egna sortiment gillar jag. De är nästan som som små chokladpraliner. Mörk choklad, maräng och en god fyllning. Jag använder dom dock inte som "fika" utan äter dom vid tillfällen då jag annars skulle ha ätit godis.

Oatleys havreglass - Ena dottern tål inte mjölk och Oatleys glass är precis lika god som "vanlig" glass, så det blir ett paket då och då.

Kick - Jag trodde faktiskt att dom heter Käck?!? Har dom inte hetat det förut iallafall? Varianten med citron i brukar hamna i min varukorg ibland. Som en godbit att mumsa på medan jag går hem från butiken.

Oliver - Här i huset äter vi oliver ofta och mycket. Storfavorit även för barnen.

Ägg - Omeletter. Kokta ägg till frukosten. Blir några paket per månad.

Skaldjur i lake - Både den med räkor och den med kräftstjärtar kommer till användning ganska ofta till olika typer av förrätter. Och ibland till någon sallad eller pastarätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0