Ännu ett kors i taket

Idag har jag bakat kakor igen. Fjärde kaksorten på några dagar.

Jag börjar nästan oroa mig över min mentala hälsa. ;)

Många kakor blev det dessutom. Jag gör alltid allt eller inget. Så det blev dubbel sats. Två gånger 60 kakor. Vad jag nu ska med det till...? Men det är ju lika bra att göra mycket när man ändå gör. :)

Vi har dock inte ens plats i frysen för alla dessa kakor så min sappa fick komma hit och hämta en burk för leverans till min farmor samt en påse till honom och mamma.

Både farmor och mina föräldrar fick även med sig ett gäng lingonkolor som jag också gjort idag. Supersmaskiga. (Tyvärr kunde jag dock bara smaka en miniliten smula eftersom jag valde att göra dom på vispgrädde).

Kakrecept finns här. Och de receptet till goda kolorna finns här.

Kommentarer
Postat av: lina

satsar på att göra likadana kolor:), lina

2010-12-15 @ 08:05:37
Postat av: Mia

De var verkligen goda tyckte jag :)

(det lilla jag nu hann känna)

2010-12-15 @ 20:59:47
URL: http://minareflektioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0