Mona Sahlins avgång

Så har hon nu meddelat att hon avgår. Synd tycker jag. Jag röstade i och för sig inte på S. Har aldrig röstat på dom. Tror knappast jag någonsin kommer att göra det heller.

Och jag har inte varit särskilt förtjust i Mona. Men det vände under den senaste valrörelsen. Jag tyckte hon gjorde bra ifrån sig och numera gillar jag henne och tycker hon är duktig och kompetent.

Inte för att jag ändå skulle kunna tänka mig att rösta på hennes parti.

Och det verkar ju var hennes problem. Hon har inte stöd av S-väljarna.

Då hjälper det inte mycket om andra partiers väljare tycker att hon är bra. Men ändå inte vill rösta på hennes parti.

Tråkigt för Mona att det slutade på det här sättet. Att S rasat är väl ändå inte hennes fel. Inte i mina ögon iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0